Σάββατο 27 Ιουνίου 2015

ΟΧΙ

Όχιιι
Όχι ρε φτάνει πια!
Καραγκιόζηδες, δολοφόνοι, πουλημένοι…
Τερατα! ΤΕΡΑΤΑ!!!!!!!!
Φτάνει πια να παίζεται με τις ψυχές.
Φτάνει πια να οδηγείται τον κόσμο στην πείνα, στη δυστυχία, στην αυτοκτονία
Εν έτη 2015 δεν έχουμε τα πιο στοιχειώδη και ότι μας απόμεινε το θέλετε και αυτό.
Είμαι 35 χρονών, μου κλέψατε τα όνειρα, τις ελπίδες, την πίστη, την πατρίδα…… τι μου απόμεινε για να σας φοβηθώ;
Μου τάξατε ένα καλύτερο αύριο, αλλά για να το δω, πρέπει κάθε μέρα να φτύνω αίμα, κάθε μέρα να πεθαίνω, κάθε μέρα να απελπίζομαι για να μην μπορώ να σηκώσω κεφάλι…
Δεν θα σας περάσει…
ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ η δική σας τερατώδη ασέλγεια πάνω στο κορμί μου, στη ζωή μου, στην πατρίδα μου.
Δεν μπορώ να είμαι άλλο θεατής της ζωής μου και σεις οι πρωταγωνιστές.
Εγώ σήμερα και πάντα θα λέω ΟΧΙ σε κάθε σας πρόταση, σε κάθε ψεύτικη καλοθελίστικη ματιά σας που στάζει φαρμάκι.
Μπορεί με αυτό το όχι να ματώσω, αλλά τουλάχιστον για μια φορά το επιλέγω εγώ!

Είμαι μακριά από τα πράγματα κοντά 2 μήνες, γιατί δεν είχα να πληρώσω το τηλέφωνο το πλέον απαραίτητο μέσω επικοινωνίας σε κάθε σπίτι.. Με δανεική σύνδεση ήθελα να φωνάξω, να ουρλιάξω, να βγω στην επιφάνεια.
Με μια ελπίδα, με μια ευχή να επαναληφθεί η ιστορία και να γιορτάσουμε άλλο ένα «ΟΧΙ»

Υ.Γ
-Μου λείπετε πολύ
-Μακάρι να συναντηθούμε ξανά σε καλύτερες μέρες
-Ευχαριστώ για την κατανόηση.
-Εύχομαι Θεία Φώτιση και σωστές αποφάσεις από όλους μας
Για μια ελεύθερη ζωή, για μια ελεύθερη πατρίδα…………….



12 σχόλια:

  1. Ομολογώ πως περιμένω με πολύ μεγάλο ενδιαφέρον να δω τα κότσια όσων γκάριζαν ως τώρα εκ του ασφαλούς.. Φιλιά πολλά και καλό σ/κ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαύρος Εκδικητής που τους έφαγε... Αλλά θα τον σώσει ο Χριστός...

      Διαγραφή
  2. Νίκη μου ο Ελληνικός λαός όποτε χρειάστηκε είπε το ΟΧΙ, γιατί ό,τι και να γίνει η Ελληνική ψυχή δε λυγά και υπάρχει και ο Χριστός που όλους μας αγαπάει, όποιος προσευχηθεί ειλικρινά σε Αυτόν πάντα θα λαμβάνει βοήθεια.

    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΝΑΙ στο ΌΧΙ κι ΌΧΙ στο ΝΑΙ!!
    Απλά πράγματα!! Να σαι καλά Νίκη μου και μακάρι επιτέλους να λάβει ο καθένας τις ευθύνες του!! Φιλιά πολλά και καλό σ/κ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κι εμένα μου έλειψες!!!!!!!!!!!!
    πολλά φιλιά, κορίτσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Λεμε οχι σε καθε παραμυθι που μας σερβιρουν
    Οτι και να συμβει εμεις θα ειμαστε εδω γιατι ποναμε το ιδιο
    Καλο βραδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κοριτσάρα μου! Όλοι μαζί στα δύσκολα μη μασάς! Πάμε για ωραία πράγματα την Κυριακή! Να δώσει ο Θεός;!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μια γροθιά όλοι μαζί και όπου βγει.
    Τουλάχιστον να μπορούμε να κοιτάμε στα μάτια τους γονείς μας και τα παιδιά μας.
    Αν επικρατήσει το ΝΑΙ, πολλοί δεν θα μπορούν να κοιτάξουν ούτε τον καθρέφτη μ' αυτό που θα 'ρθει.
    Κουράγιο και δύναμη και θα το παλέψουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλή δύναμη κοπέλα μου!
    Ελπίζω να δικαιωθούμε όσοι έχουμε περάσει τον δικό μας γολγοθά ειδικά αυτή την 5ετία..
    Μας λείπεις, να σε προσέχεις και εις το επανιδείν!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλησπέρα Νίκη

    Συγγνώμη που ξαναστέλνω στο ίδιο θέμα, δε μπορούσα όμως να μη σε ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου που τήρησες την υπόσχεσή σου και τώρα μου στέλνεις πιο συχνά μειλ

    Να είσαι καλά, καλά να περνάς ό,τι και αν κάνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλησπέρα Νίκη!
    Εύχομαι σύντομα πάλι να'ρθεις στο ιντερνετικό σου σπίτι.
    Καλή δύναμη, πολλές ευχές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Νίκη μου, γεια σου! Ελπίζω να είσαι καλά!
    Πέρασα να σου ευχηθώ - χρόνια πολλά και καλά, να χαίρεσαι το όνομά σου και ό,τι επιθυμείς!
    Φιλιά πολλά, να περνάς όμορφα! Και... σε περιμένουμε! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή